آشنايي با گروه هتل بدز ( Hotelbeds ) و بررسي روند موفقيت اين شركت در زمينه گردشگري
نوشته شده توسط : شهاب مقتدر

آشنايي با گروه هتل بدز ( Hotelbeds ) و بررسي روند موفقيت اين شركت در زمينه گردشگري

شركت هتل بدز ( Hotelbeds ) در سال 2001 در اسپانيا فعاليت خود را آغاز نمود. اين شركت ليست عظيمي از هتل هاي فعال در سراسر جهان را در اختيار دارد. هتل بدز با استفاده از وب سرويس هاي گردشگري، خدمات رزرواسيون آنلاين هتل و ... را ارائه مي كند.
معرفي شركت هتل بدز:
شركت هتل بدز ( Hotelbeds ) در سال 2001 در اسپانيا فعاليت خود را آغاز نمود. اين شركت ليست عظيمي از هتل هاي فعال در سراسر جهان را در اختيار دارد. هتل بدز با استفاده از وب سرويس هاي گردشگري، خدمات رزرواسيون آنلاين هتل و ... را ارائه مي كند. اين شركت خدمات مختلفي از جمله رزرواسيون هتل ( تا سقف 5 ستاره ) را ارائه مي كند. در كنار خدمات رزرواسيون، سرويس هايي مثل خدمات حمل و نقل ( اجاره دادن ماشين )، فروختن بليت فستيوال ها و همچنين فراهم نمودن امكانات گشت و گذار را براي مشتريان انجام مي دهد.
مروري بر روند رشد هتل بدز در 15سال اخير:
در سال 2001 شركت هتل بدز به طور رسمي ثبت و راه اندازي شد.
در سال 2003 سايت bedsonline كه رزورواسيون هتل و خدمات مربوط به حمل و نقل و ... را انجام مي دهد راه اندازي كرد. همچنين سايت INTERCRUISES كه مربوط به خدمات مسافرت هاي دريايي است ( از جمله رزرواسيون اتاق در كشتي هاي مجلل )، در همين سال آغاز به كار كرد.
در سال 2004 شريك رسمي easyJet ( شركت ارائه دهنده ي سرويس هاي هواپيمايي ) شد و خدمات خود را با سرويس هاي easyJet مطابق كرد.
در سال هاي 2006 و 2007 پيشرفت زيادي در زمينه ي گسترش مقصدها به سمت آسيا و همچنين اجاره دادن ماشين در محل هاي اقامت توريست ها، توسط هتل بدز صورت گرفت.
از 2008 تا 2010 با توجه به رشد عمده تعداد كاربران آنلاين، هتل بدز روي توسعه ي جهاني سرويس هايش تمركز كرد.
سال 2013 اقدامات مهمي براي راحت تر گرفتن ويزا و پرداخت هاي آنلاين انجام شد.
از جمله كار هايي كه در 2014 انجام شد ساختن سايت TUI Group است كه از نظر طـراحي سايت گردشگري، از بهترين وبسايت هاي گردشگري جهان حساب مي شود.
در سال 2015 سايت hotelbedsGROUP راه اندازي شد.
گروه هتل بدز هم اكنون در 37 كشور دنيا، داراي 153 شعبه مي باشد. در سرورهاي هتل بدز تاكنون بيش از 120,000 هتل در 185 كشور دنيا ثبت شده اند. همچنين اين عدد براي آژانس هاي مسافرتي بيش از 35000 مي باشد. تعداد ماشين هاي قابل اجاره كردن ( در 150 كشور دنيا ) 142,000 ذكر شده است. اين اعداد به خوبي نشان دهنده قدرت بالاي هتل بدز در ارائه ي خدمات گردشگري مي باشد.
نگرش كلي شركت هتل بدز به موضوع سفر:
هتل بدز در زمينه مسافرت ايده هاي خاص خود را دارد. از جمله اين كه مسافرت را براي همه افراد در يك قالب نمي بيند و معتقد است كه سفر براي هر شخص بايد به شكل خاص او باشد. به همين خاطر همواره مسافرت ها و برنامه هاي پيشنهادي براي آن ها در حال تغيير است ( همان طور كه شخصيت افراد مختلف با هم تفاوت دارد. ) از ديدگاه هتل بدز مسافرت، صرفاً عبور از نقطه ي (الف) و رسيدن به نقطه ي (ب) نيست! بلكه شامل گشت و گذار، تجارب جديد و همچنين به اشتراك گذاشتن آن ها با ديگران مي باشد. در واقع شعار هتل بدز تغيير دادن آينده سفرهاست.





:: برچسب‌ها: وب سرویس های گردشگری , رزرواسیون آنلاین , طراحی سایت گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: